[OT] LIDL regulator kurenia

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Září 28 20:22:17 CEST 2012

Ja mam ty HR20 (celkem 3ks) a co se tyka topeni nemuzu rict krive slovo.
Hlavne my spime se zenou u otevreneho okna (prakticky celej rok) a tak
vecer o desate nemusim chodit stahovat termohlavice. A take dopoledne ve
vsedni den to samozrejme netopi.

Vyhrady mam jen k displeji - u jedne neni uz displej skoro videt a u
druhe slabne. Treti je zatim OK. Prijde mi jak kdyby to meli honene DC
proudem a doslo k rozkladu LCD.

Hluk je minimalni - slysite jen takove susteni - priskrceny ventil a
proudici voda dela hluk pomalu vetsi. Baterky bezne vic nez rok vydrzi
urcite - nejak to ani nesleduju.

Jestli u Lidlu budou tak pro ne jdu.

S pozdravem
Radek Vicek