IDE pro C (Code::Blocks)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 28 17:40:23 CEST 2012

Jak uz jsem psal driv, je treba zvolit spravnou verzi Code::blocks.
Rozumna podpora ladeni vcetne breaknuti bezici aplikace je ve vetvi
Debugger Branch (download je tady http://forums.codeblocks.org/index.php/board,20.0.html ).

PL

************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 28, 2012 3:49 PM
Subject: Re: IDE pro C (Code::Blocks)

Tak pro info, rozchodil jdem to i s GDB a OpenOCD
Debugovani je ovsem dost zakerne, neumi to zastavit bezici kod (to je
ale asi vlastnost GDB???) Takze jak nedam nekam funkcni breakpoint, tak
se neda nic, ani ukoncit debugger a nezbyde nez dat OOCD prikaz HALT.
nevim, jestli to ma reseni. Take mi to prijde pro ladeni vyrazne
pomalejsi nez eclipse, ale system prekladu je zas hezky (zadny
makefile). Tak ted nevim, pripravuju to pro vyuku a CB mi prijde takove
nedotazene. Zas asi po nastaveni neni takovy opruz s projekty jako u
eclipse.