[OT] LIDL regulator kurenia

iko iko_iko na centrum.sk
Pátek Září 28 16:05:05 CEST 2012

Mam 2 podobne regulatory, nejaky ETH Comfort 200, da sa k tomu prikupit
bezdrotove prislusenstvo (okenne spinace, izbove termostaty, USB na
pocitac, dialkove ovladanie...). Mam to uz cele 2 sezony a baterky mam
povodne, ani to nehlasi ze by boli slabe.

Vzdy vecer sa mi priskrcuje, rano povoluje. Motorcek pocujem, ale je to
len take sustanie, takze ma to nerusi ani nebudi. Reguluje to len po
troske, nie cely rozsah. V nedelu o 12tej prebehne cely rozsah, aby
nezarastol ventil. Pri vetrani to same zisti otvorene okno tak mi priskrti.

Celkovo spokojnost, od namontovania nebol problem, obcas potocim
koliecko ked chcem teplo alebo zimu.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.