IDE pro C

Pátek Září 28 10:19:36 CEST 2012

Dobre napsany makefile je celkem pochopitelny a hlavne se v nem nemusi
moc hrabat - jen se napise seznam souboru...
Treba co jsou priklady k tomu AT91SAM9260, tam je to naprosto dokonale.
IDE je myslim nezbytne hlavne pro ladeni pres JTAG, jak jinak zajistite
aby byl provadeny program v kontextu se zdrojakem?
Ten Code::Blocks nevypada vubec spatne, proti eclipse je velmi svizny a
velmi podobny MSVS ;-) Jen pri vytvareni projektu pro ARM mam na vyber z
kitu/CPU kde ten muj chybi a hlavne mi tam chybi polozka new/none, tak
by me zajimalo, jakym zpusobem vytvorim sablonu pro novy tym kitu.