IDE pro C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 28 08:20:04 CEST 2012

>Ale protoze jsem
>nikdy v zivote moc nepochopil k cemu je neco jako projekt, tak ani tohle uz nepouzivam
>a resim vse metodou oblibeny editor+rucne psany Makefile+GCC+GDB (+pripadne OpenOCD).

Detto.

Nie som tak viazany na to ci ono IDE s jeho muchami atd., a nemusim sa vzdy nieco nove ucit (a najma nie ze kde najst to ci ono v nejakom dementnom rozvetvenom strome menu a okien, v ktorych sa obvykle dnes ani neda pohybovat bez mysi). Sloboda, volnost,... :-)

Externy makefile snad zvladne kazdy z nich.

>Jeste se mi podarilo z kolegy vytahnout par informaci k NetBeans, tak se na ne taky podivam, treba mi to tam pujde nastavit snaze :-)

Pred asi 5 rokmi som si tiez robil prehlad IDE a editorov, a toto bolo daleko daleko daleko najhorsie (a to som si dal poslat origo CD od Sunu :-) ). Ale mozno to bude mojou nechutou instalovat gigabyty javoidov a cakat vzdy kym sa to postpusta, len aby som dostal neprehladnu splet okien - ano, som znamy staromil uhundrany spiatocnik... :-)

wek