IDE pro C

Pátek Září 28 07:22:05 CEST 2012

Kouknul jsem na Code::blocks  a nevypada to spatne, nema ovsem plugin
nebo sablonu nebo co pro AT91SAM9260 - to se nekde da stahnout a
doinstalovat nebo se novy CPU/EK nadefinuje nejak jednoduse??? Jen
takove prvni nakopnuti bych potreboval, jestli ma smysl se tim zabyvat,
zatim jsem zamereny na Eclipse ale je to opravdu moloch v posledni verzi...