IDE pro C

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Září 27 18:00:36 CEST 2012

Zdravím,

právě procházím podobným obdobím. Dělal jsem v Keil 51, AVR Studiu, Atman AVR, IDE Arduino, Atollic, ...

Takže jsem dospěl k závěru, že by to chtělo něco jednotného a pokud možno zadarmo.

Zatím testuji Code::Blocks a zatím se mi to líbí. Už jsem rozchodil překlad pro AVR, Arduino
a právě "ladím" ARM - STM32. Zatím to ještě není ono, bohužel informace pro ARM jsou velmi
roztříštěné (dle různých popisů na netu by mělo jít i to ladění přes GDB, údajně i s využitím SWD
na Discovery kitu, ...).

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Hynek Sladky" <econf na centrum.cz>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27/09/2012 16:27
Předmět: IDE pro C

Zdravim,

zkousim najit nejake IDE pro C (win32), ktere bych mohl pouzit pro ruzne toolchainy (gcc pro AVR, MSP, ARM, sdcc, pripadne i dalsi), ktere umi praci s projekty (projekt musi byt nezavisly, tj. musi byt mozne ho presunout do jineho adresare/na jiny disk a musi jit znovu otevrit). Zatim jsem nic funkcniho nenasel. Pokud by to umelo spolupracovat s GDB, bylo by to plus navic.

Zkousel jsem (zatim na jednom projektu pro MSP430gcc):
dev-cpp (pouze pro PC aplikace, nepodarilo se mi zprovoznit zadny kompilator - asi problem s cestami?)
CodeLite (nepodarilo se mi prelozit projekt - bud jsem nepochopil, jak vytvorit projekt, nebo to ma problem s generovanim makefile, protoze ve vysledku napise "no rule for...")
Code::blocks (projekt se prelozi, ale nenasel jsem zpusob, jak generovat HEX soubor)
Eclipse (nepouzitelny zpusob prace s projekty)

Jeste jsem nasel NetBeans, zatim jsem se nedostal k vyzkouseni.

Dekuji za pripadne rady co pouzit (nebo jak to mate nastavene, aby to fungovalo ;-)

Hynek