IDE pro C

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Září 27 17:02:02 CEST 2012

DD, vysvetlete prosim, v cem ma Eclipse nepouzitelny zpusob prace s
projekty. JM

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Hynek Sladky
Sent: Thursday, September 27, 2012 4:26 PM
To: HW-news
Subject: IDE pro C

Zdravim,

zkousim najit nejake IDE pro C (win32), ktere bych mohl pouzit pro ruzne
toolchainy (gcc pro AVR, MSP, ARM, sdcc, pripadne i dalsi), ktere umi praci
s projekty (projekt musi byt nezavisly, tj. musi byt mozne ho presunout do
jineho adresare/na jiny disk a musi jit znovu otevrit). Zatim jsem nic
funkcniho nenasel. Pokud by to umelo spolupracovat s GDB, bylo by to plus
navic.

Zkousel jsem (zatim na jednom projektu pro MSP430gcc):
dev-cpp (pouze pro PC aplikace, nepodarilo se mi zprovoznit zadny kompilator
- asi problem s cestami?)
CodeLite (nepodarilo se mi prelozit projekt - bud jsem nepochopil, jak
vytvorit projekt, nebo to ma problem s generovanim makefile, protoze ve
vysledku napise "no rule for...")
Code::blocks (projekt se prelozi, ale nenasel jsem zpusob, jak generovat HEX
soubor)
Eclipse (nepouzitelny zpusob prace s projekty)

Jeste jsem nasel NetBeans, zatim jsem se nedostal k vyzkouseni.

Dekuji za pripadne rady co pouzit (nebo jak to mate nastavene, aby to
fungovalo ;-)

Hynek