Jaky konektor na 8 zilovy telefonni kabel?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 26 22:48:27 CEST 2012

 26.9.2012, 22:43:14

Puvodne jsem mel v PC nejakou kartu od providera, v jakem byla rezimu,
si uz nepamatuji. Dneska pouzivam integrovanou sitovku v nejakem
automatickem rezimu, v tray vypisuje 100Mb. Co ma, nebo v minulosti
mel provider na svem konci dratu a jak pripadne omezuje a omezoval
prenosovou rychlost nevim. Proste drive jsem mel merenou rychlost
nekde okolo 1MB, dneska 2-3x vice.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz