Jaky konektor na 8 zilovy telefonni kabel?

Středa Září 26 22:20:04 CEST 2012

Dne 26. září 2012 21:20 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):
> Tech 10Mb jsem mel puvodne. Od te doby provider asi tak 10x prekopal
> ceniky i tarifi, takze ani nevim co dneska mam, ale je to vyrazne
> rychlejsi, opravdu 2,5 - 3 MB/s. Jestli ta rychlost je dana omezenim
> od providera nebo nekvalitou kabelaze nevim a neresim to.

2,5MB stahuju já na 40Mbit lince (resp. teď zrovna mi rychlost.cz
ukazuje 23,6Mbit/s, tj. asi 2,9MB/s). Pokud přepnu síťovku na 10Mbit
(fullduplex), změřím 11,8 Mbit/s, tj. 1,47 MB/s (výsledky opět z
www.rychlost.cz).

Určitě to běží na 10Mbit? Neběží to i na těch mizerných kabelech
přecejen 100Mbit?

P.K.