Re: OT: Úvaha

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 26 21:47:58 CEST 2012

 26.9.2012, 21:41:12

IMHO, v elektrickem navrhu desky problem neni, ale jak uz jsem psal,
mechanicka koncepce PC by se musela radikalne zmenit a uzivatele budou
asi dosti konzervativni. Krom toho, by po prechodnou dobu musely byt
na trhu obe koncepce, coz znamena zvysene pozadavky na logistiku.
Ono by  celkem stacilo kdyby se daly koupit "mobilni" CPU v
desktopovych pouzder. 35W sakum-prdum, k tomu malej 80W zdroj a jedem
nizkootackovej vetrak a bylo by. Jenze ani to neni. A duvody jiste
nejsou technicke.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz