Re: OT: Úvaha

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 26 14:32:55 CEST 2012

 26.9.2012, 14:27:01

Nemyslim, ze by vyrobci chladicu prisli zkratka. Uchladit 100W pasivne
neni zadna sranda, to 0,5mm zeleznej plisek bezneho case nezvladne.
Takze misto jedne steny, poradnej zebrovanej Al chladic o 4 kg. Vyrobci
chladicu by meli nevidane zne.
Jenze jak to udelat u desktop case. Tal vetsinou na horni stene stoji
nejake prislusenstvi (tiskarna, monitor) nebo v mem pripade sada
multimetru, pod kterejma bych rozhodne 100W topidlo nechtel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz