Jaky konektor na 8 zilovy telefonni kabel?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Září 26 14:12:09 CEST 2012

Zdravím,
  mám celou řadu osmižilových plochých kabelů zařízlých v RJ45 (např. to
dělá Cisco, jsou takové bleděmodré, a používají se s adaptérem na jednom
konci jako konzolové, modemové atp.). Ta RJ45 kostka se jeví být úplně
standardní. Zkuste nakrimpovat obyčejnou, dle mne bude držet.
  Zdraví Pavel