Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Září 26 08:44:58 CEST 2012

Neskočíte, laciné nástrahy považuji za zbytečnou ztrátu času :-).

Možné to je, netuším (a tlačítek na myši mám 9 a na rozdíl od windowsů
jsem jen připojil a běžely všechny a tak jak jsem očekával :-).

Já zjišťuji jak rozběhat čtvrté tlačítko u myši ve Win a  podobně v
práci (samozřejmě pracovní Win). Jinak by mě to kolidovalo s volným
časem a tak dobře mě neplatí.

ced