Re: 50 OHM load - vysvětlení?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Září 25 23:19:07 CEST 2012

Do VASEHO mereni vas snad nikdo nenuti kupovat si ty nehorazne drahe
kalibracni sady a kabely. Ale v tech merenich, pro ktere je to urcene,
napriklad s nekvalitnim konektorem dostanete jine vysledky i pri
kazdem prepojeni (a to i Nko). O utlum bych rekl opravdu nejde - od
toho jsou ty kalibracni sady. O stabilitu ano. Me osobne vzdy
prekvapuje jaky rozdil zpusobuji na prvni pohled neviditelne rozdily v
preciznosti mechanickeho provedeni.

Lukas Burda