Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 25 22:58:18 CEST 2012

No chápavostí zrovna nevnikám, tak jsem to hned napoprvé nepochopil.

Nevím, tak jsem se podíval, jak se vyvíjejí statistiky. nevím co si mám
myslet. Samotného mě to zajímalo tak jsem se podíval a nejsem z toho moudrý.

Globální statistiky (US a i CZ) jsou mezi 1 – 5 %. Takže nic moc.

Ale není mi jasné, proč počitadla na jednotlivých stránkách, kde je lidé
zveřejňují, se podíl pohybuje kolem 15 – 20% (s občasnými výkyvy přeze
20%, ale to jsou stránky s Linuxovou tématikou).

Možné vysvětlení založené na proudění větru a mých střevních procesech
je to, že o víkendech, (a dá se předpokládat že i v mimopracovních
hodinách) podíl linuxu nezanedbatelně stoupá (dle statistik), tudíž tyto
stránky navštěvují více „domácích“ než „pracovních“ počítačů (tady ty
větry).

Na třetí stranu Lautrbachu nebo TI (I když ne bohužel zcela) se
pravděpodobně vyplácí investovat také do GNU OS.

Kdežto např Vektor-informatiku ne, a ani jim ty jejich canoe bazmegy
nejdou ve virutálu, germánům jednim.

Na a tak si vyberte. Možná na doma ano a do práce ne, ale už roky se
snažím změnit :-)

ced

P.S:. Jsem schopen dodat i příklady (profesionálně používaného SW) které
nejdou pod pravděpodobně nejpoužívanějším OS, ale nechci zase rozpoutat
vášnivou diskuzi naprosto o ….

Napsáno a odesláno absolutně iFree:-)