BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Září 25 18:01:45 CEST 2012

>S panem Vickem plně souhlasím. Ochrana proti generovanému napětí
> je naprostá nutnost.  Je s podivem, jak účinná je zpětná generace
> napětí při brzdění

Prosim s trochou rozumu - jestli jsem cetl dobre tak pro elektromobily je
"rule of thumb" ze budic motoru musi byt staven pro 3x vetsi ztratovy vykon
pri jizde setrvacnosti nez je vykon motoru pro jizdu vpred  elektromobily to
bezne prekonavaji a Americani pri prestabvach aut na elektromobily bezne
pouzivaji menice 0.6 MW (ano 600 kW neni to omyl)

Jestli jsem vsak pochopil kolegu jedna se o jizdu na SicK robot day - jaka
je tem povolena maximalni rychlost ? Bezne to byva 1 metr /sec nebo 5 km
/hod aby se nikomu nic nestalo

Tak at naletuji na zemnici cesticky drat 2.5mm2 , low ESR kondy a vice at
radsi neblbnou aby se pred robotickou soutezi neutopili jenom v buzeni
motoru

Zdravi Petr Kubac