mierne OT: Uz ani ten obycajny telefon nie je ten stary dobry telefon co byval...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 25 07:21:07 CEST 2012

Zdravim,
  aha. Nu ale v tom pripade skutecne nechapu, jak by mohlo vypnuti telefonu ovlivnit chovani ustredny.
  Jediné, co mne napadá, že by byl nějak zašvihlý DTMF enkodér a volil nějaké blbosti, případně nic. Hodně zajímavé!
    Zdraví Pavel