50 OHM load - vysvětlení?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pondělí Září 24 22:53:13 CEST 2012

Su to kalibracne standardy, maju presne dane charakteristiky definovanu
impedanciu. Nie je to len klasicky bezindukcny odpor, teda v principe je
ale najlepsie sa to vysvetluje na priklade idealneho a realneho
rezistoru. Kym idealny ma len odpor a netrapi ho frekvencna
charakteristika ten realny ma nejaku kapacitu, indukcnost, nepresnost
hodnoty, ovplyvnuje ho skinefekt, zahrievanie. Tieto standardy sa nie
len snazia priblizit idealnemu rezistoru ked si zoberiete odporovy prvok
ale aj konstrukcia konektora  dotyky a ja este co este je robene
technicky na vyssej urovni. Ak sa nemylim byvavaju k tomu prilozene aj
namerane parametre. Dalsia vec neprodukuje sa toho na vagony a je to
relivne vsetko precizne tak potom cena tomu odpoveda.
PA