mierne OT: Uz ani ten obycajny telefon nie je ten stary dobry telefon co byval...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 24 22:33:25 CEST 2012

Dnes vecer som chcel zavolat rodicom z pevnej linky (ano, to je ta co jej cislo konci na 8051 :-) ), "zodvihnem" sluchatko (stlacim zelene tlacitko) a je normalny ton "-- ---  ", "vytocim" cislo (vytukavam na klavesnici), pocas "vytacania" je ticho ako vzdy, a hned ako tuknem poslednu cislicu tak sa ozve take rychle pipanie "....."

To iste na vsetky cisla, vratane miestnych cisiel aj 0800-koveho hotline.

Tak som zavolal na hotline z mobilu, a po preklikani sa idiotskym automatom (pre program "Happy" zvolte nulu) a asi dvoch minutach tej ich perfektnej tanecnej hudby sa ozval operator. Po vypocuti si problemu mi kazal vypnut telefon. Vypnut? V zivote som nevypinal telefon... Stlacte dlho cervene tlacitko ktorym sa "sklada", vravi chlapik, a naozaj, telefon sa po cca 15-sekundovej shutdown sekvencii vypne. Este mi kazal vytiahnut snuru zo steny a potom vsetko naspat. A naozaj, po nabootovani telefon fungoval ako mal.

Chlapik nieco splietal o novej technologii v ustredniach.

Brrrrrr.... :-(((

wek

PS. Akoze to bolo s tym ze jedinou poriadne fungujucou sietou pri tych pamatnych zaplavach v Cesku bol dalekopis?