Re: Re: Ochrana napájení

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Září 24 17:38:48 CEST 2012

A co ten zdroj muze vyrobit za hruzu? Je obava jen z toho ze se na zdroji
nastavi spatne vystupni napeti?
Jake muze byt maximalne? Kolik bere ta desticka?

Jestli to dobre chapu, tak je desticka pripojena na regulovatelny zdroj a
je obava z spatne nastaveneho napeti.
Pak bych ja osobne videl 2 moznosti
Bud se da zdroj upravit - pridal bych svorky na pevne napeti 3.3V a to si
ve zdroji vyrobil. I kdyz porad hrozi, ze se pouziji nespravne svorky.
Nebo bych na desticku dodelal 3V3 LDO a na zdroji nastavil treba 3.6 (nebo
podle toho, kolik ten LDO potrebuje).
Cokoliv co nebude na desticce a bude mezikus mezi zdrojem a destickou ma
jistou pravdepodobnost, ze se jednou zapomene pouzit.

PK.

P.S.
odpovidejte do konference, vic hlav vic vi ;)