Re: Indukčný magnet na 3m

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Září 24 13:11:38 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 23.9.2012 od Juro:

> Každý z Vás poznáte závory na karty. Výstup z parkoviska je
> realizovaný tak že auto príde na indukčnú cievku v asfalte a závora
> Vás vypustí von.

Jen bokem pro pobavení při pondělku... V Německu mají takové indukční
snímače na některých křižovatkách. Kdysi hodně dávno jsem jel do
Německa a přijel jsem jako první na světelnou křižovatku, byla
červená. Abych na ten semafor na portálu viděl, nezajel jsem až k
němu, ale nechal jsem před sebou nějakou tu mezeru. Netušil jsem, že
tam je v zemi snímač. Po nějaké době už se za mnou vytvořila docela
dlouhá fronta a zelená ne a ne naskočit. Tak jsem čekal, čekal, když v
tom kolem projel nějaký týpek na motorce. Když byl vedle mě, podíval
se na mě takovým pohledem jako na mamlase, pak najel přede mě na ten
snímač, blikla zelená a už se jelo :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601