Spinaci tranzistor 3A

Pondělí Září 24 10:43:44 CEST 2012

Jestli má ten PIC napájení 3,3V, je to na ten tranzistor málo. Pro
pořádné otevření potřebuje 5V.
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/irf/irlr024n.pdf
Jinak těch 8nC co tranzistor potřebuje při otevření je pro nabití G na
4V (fig.6 v datasheetu), je třeba 8A po dobu 1ns, nebo 40mA po dobu
0,2us, 20mA 0,4us...