BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Září 24 00:18:08 CEST 2012

Rozumite tomu naprosto dobre
Proto u mustku tohoto typu nelze dosahnout 100% sepnuti jedne strany (dojde
naboj v C2)
Stalym spinanim horniho FETu nabijite GATE z C2 ale vybijite ji do zeme -
viz vnitrni schema budicu - ztracite naboj - stejna situace jako dlouhodobe
sepnuti horniho FETu.

Vetsina budicu ma ochranu proti nizkemu napeti nabojove pumpy - jeji
aktivace v podminkach ktere autor nezamyslel bude asi pricina vasich
problemu.

pokud chcete otevirat oba FETy - dead time kolem 10 usec bude vice nez dost
(otevirani mosfetu je vetsinou ve stovkach nanosec).

Pokud se o mustky bojite je mozne delat PWM na dolnich FETEch - tam se gate
budi bez nabojove pumpy a s dolnimi FETy si tim padem muzete delat co
chcete.

pred zapnutim horniho FETu je dobre dolni na chvili otevrit aby se nabila
prislusna nabojova pumpa.

Mrknete na vnitrni zapojeni budicu a bude vam to jasne

Zdravi Petr Kubac