BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?
Petr Kubáč
petrkubac na 802.cz
Pondělí Září 24 00:18:08 CEST 2012
Rozumite tomu naprosto dobre
Proto u mustku tohoto typu nelze dosahnout 100% sepnuti jedne strany (dojde
naboj v C2)
Stalym spinanim horniho FETu nabijite GATE z C2 ale vybijite ji do zeme -
viz vnitrni schema budicu - ztracite naboj - stejna situace jako dlouhodobe
sepnuti horniho FETu.
Vetsina budicu ma ochranu proti nizkemu napeti nabojove pumpy - jeji
aktivace v podminkach ktere autor nezamyslel bude asi pricina vasich
problemu.
pokud chcete otevirat oba FETy - dead time kolem 10 usec bude vice nez dost
(otevirani mosfetu je vetsinou ve stovkach nanosec).
Pokud se o mustky bojite je mozne delat PWM na dolnich FETEch - tam se gate
budi bez nabojove pumpy a s dolnimi FETy si tim padem muzete delat co
chcete.
pred zapnutim horniho FETu je dobre dolni na chvili otevrit aby se nabila
prislusna nabojova pumpa.
Mrknete na vnitrni zapojeni budicu a bude vam to jasne
Zdravi Petr Kubac
----- Original Message -----
From: "Ondřej Staněk" <ostan89 na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Cc: <umornik na googlegroups.com>
Sent: Sunday, September 23, 2012 11:02 PM
Subject: Re: BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?
> On 23.9.2012 21:41, Petr Kubáč wrote:
>>
>>> Ano, prodlevy jsou dostatečné, to proto že jsem si to zjednodušil a
>>> nepoužívám "Active
>> >Freewheeling", tzn. PWM signál jde vždy jen na jeden z horních FETů,
>> k němu se otevře
>>> nějaký jiný odpovídající spodní FET. Ty spodní FETy jsou otevřeny po
>>> celou dobu než
>>> se změní fáze - rotor motoru se pootočí a já dostanu novou pozici z
>>> Hallových senzorů -
>>> upravím generování PWM podle tabulky, viz dokument níže:
>>
>> No tak to jste patrne uderili hrebicek na hlavicku
>>
>> Vite jaky je naboj ve vasich nabojovych pumpach (kondech C2, C7, C9 ?)
>>
>> Vydrzi tento naboj udrzet horni FET otevreny po celou dobu cyku (do
>> prepnuti vinuti na BLDC?)
>>
>> Kmitanim hornimi FETy nabijite a vybijite kapacitu gate spinaciho FETu a
>> tim plytvate nabojem na C2, 7, 9 jste si toho vedomi ?
>>
>> Prepiste software s ohledem na to aby pravidelne kmitaly oba FETy a vse
>> bude v klidu (?!?)
>
> Dobře, takže je potřeba pravidelně otvírat i spodní FETy aby se
> kondenzátor v nábojové pumpě nabil, rozumím tomu dobře? Software už na to
> mám připravený, jen jsem to ještě netestoval - nechtěl jsem jít do rizika
> že ty FETy prostřelim. Mohlo PWMkování horního FETu, zatímco spodní byl
> furt neaktivní, být důvod proč ty drivery hořeli? Podotýkám, že řízení
> motorů chvíli fungovalo (cca 10s), ale pak odešel gate driver.
> V případě že budu otvírad i dolní FET tak tam ale musím dát nějaký
> dead-time, mezi tím než se zavře horní a otevře spodní. Jaký deadtime
> byste doporučili (pro naše zapojení,
> http://umornik.ostan.cz/schema_bridge_FAN7382.png ) ?
>
> Díky,
> Ondra Staněk
>
>>
>> Mimochodem z toho duvodu jsem u robotu radeji sel cestou P-FETU v horni
>> vetvi i kdyz vyber P-FETU je des-bes....
>>
>> Zdravi Petr Kubac
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list