MplabX projekty

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Září 23 19:59:46 CEST 2012

A teraz to vidite. Keby ste sa nezabavali so sablonami, uz ste mohli
mat kostru projektu napisanu podla vlastneho vedomia a svedomia bez
zdrziavanim sa nad podivnymi vecami, ktore brigadnik v Microchipe
napisal do sablony :-)
Inak tam nevidim nijake dalsie zadrhele.

2012/9/23 Hfmcons <hfmcons na gmail.com>:
> Když už si dali tolik práce s tím textem, je divné že na to krátce
> nupozornili, tak aby tam těch "asi" nebylo víc :-)
> S pozdravem,
> Miloš Dašek

>>> příp. proč to tak je. Jak říkám, připravuju to na použití, kdy něco