MplabX projekty

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Září 23 19:27:11 CEST 2012

Hej, toto som videl. Ten runtime error som nejako nepobral.
Pisu tam, ze sa nemaju pozuivat samostatne if statementy, ale vsetko
dat do jedneho a dalsie budu else od predosleho if-u. Neviem ake
runtime errory by mohli sposobit samostatne if statementy. Podla mna
nijake, ale budiz. Ak hej, tak asi musim prekopat vela svojich
projektov :-)
#if a #endif tam nema co hladat. Asi tym chceli naznacit, ze tento kod
je zatial neplatny a mate si ho nahradit svojim.

Kazdopadne to urobte tak ako som pisal v predoslom maili a vsetko by
malo byt OK.