Re: Topné těleso

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Září 23 12:42:48 CEST 2012

Vede mě k tomu toto: Schema je samozřejmě složitější, vypustil jsem vše, co se netýkalo popisovaného problému. Ve skutečnosti ohřev TUV i topení zajišťuje tepelné čerpadlo, které je přepnuto buď do topení nebo do hadu bojleru. Pokud ale již nemá dostatečný výkon (při nízké venkovní teplotě), je mu třeba pomoci. Varianta s topným tělesem s bezpečnostními prvky v trubce je podstatně levnější, než kompletní elektrokotel. Šlo mi tedy o to, zda lze takovýto "elektrokotel" považovat za výrobek, který by měl být schválen nebo jan za montáž schváleného výrobku (topného tělesa) do kusu trubky.
Martin Záruba
  ----- Original Message -----
  From: Standa Palas
  To: HW-news
  Sent: Sunday, September 23, 2012 12:29 PM
  Subject: Re: Topné těleso

  Zdravím.
  Nevím, co vás vede k tomu uvažovat o bodu 2, bude to složitější, dražší a s horší účinností. Hlavně budete muset mít dobře vyřešené blokování topnice při výpadku oběhového čerpadla, při přehřátí a mít tam další pojistný ventil.Pokud to chcete mít doma, tak v papírové válce půjde asi jen o elektrorevizi, jinak nic nebudete potřebovat. Pokud to chcete dávat někomu jinému, či někam do firmy, nechte si to namalovat projektantem topení, ten pak bude zodpovídat i za funkčnost.

  Staňa