stopkova freza

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Září 23 10:09:01 CEST 2012

Jj, pardon, to jsem prehledl ja . Jen ze zvedavosti se zeptam, jake jsou moznosti te upravy (brouseni na kulato) ve Francii ci kde to budete realizovat? A v te souvislosti (pokud tato moznost je) mne jeste napada, jestli by nebylo mozne pouzit frezovaci vrtak, ten byva dlouhy dost, a nechat na nem obrousit prumer na osazeni vodiciho loziska.
Vladimir

From: David Belohrad
Sent: Sunday, September 23, 2012 9:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: stopkova freza

Ahojte, neprehledl. Vzdyt jsem v jedne z odpovedi rikal, ze to bude asi nejschudnejsi varianta. Nic, jdu objednat tu 12mm

Diky vsem

D.

Vladimir Nerud <newlad na centrum.cz> napsal(a):
Presne tohle jsem navrhoval vcera, tazatel to asi prehledl Pokud neni dostupny hotovy nastroj, je to nejschudnejsi reseni. Upravit by to meli v kazde brusirne, dokonce i vybaveny (bruska na kulato) soustruznik si s tim bez problemu poradi.Vladimir-----Původní zpráva----- From: Aleš FilipSent: Sunday, September 23, 2012 12:25 AMTo: HW-newsSubject: Re: ot: stopkova frezaDobrý den,Sehnat někoho s bruskou na kulato, a stopku obrousit z 12 na 8mm. Mámtakhle upravenou spoustu nástrojů.S pozdravem,
--
Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím mou stručnost.