MECH: lepidlo kov-kov do 300 C

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Září 22 22:13:54 CEST 2012

Ano, presne tohle jsem si predstavoval, kdyz jsem psal o "variaci na drazku
a pero". No a trocha toho epoxidu by tam mohla byt proto, aby to U
nevypadlo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 22, 2012 10:45 PM
Subject: Re: MECH: lepidlo kov-kov do 300 C

22.9.2012, 22:40:36

Pokud jsem si z obrazku udelal spravnou predstavu, tak to lepidlo
neudrzi, je tam prilis mala plocha.
Musi to byt nejak mechanicky. Napr. do plechu vyvrtat dve male dirky a
do hridele udelat drazku. Obe pak spojit nejakym pevnym dratem ohnutym
do tvaru "U" .

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz