Re: Serial - ethernet

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Září 22 20:09:17 CEST 2012

Jen jeste nabidnu jednu zajimavou alternativu, nebude to asi urcite nejlevnejsi,
jako co posilali ostatni, ale zase to ma jine vyhody, ktere mnohdy pomohou,
jakykoliv RouterBoard od mikrotiku, ktery ma seriak, treba nejlevnejsi na ethernet
http://www.i4wifi.cz/rb411-32mb-ram-300-mhz-1x-minipci-1x-lan-vc-l3_d822.html

Ten seriak co je na nem lze nakonfigurovat, tak ze ho lze tunelovat pres internet,
a pokud je aplikace ve windows v pohode napsana, tak jeden na virtualni seriak.
Vyhoda je v tom, ze ziskate super router, vcetne, firerwall, a vsech blbosti okolo
co mikrotik nabizi, pripadne wifi atd. Fantaziji se meze nekladou, maximalne
penezence :-D

   Zdenek Aster