Spinaci tranzistor 3A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Září 22 17:18:46 CEST 2012

Dobry den,

nechcem vas mystifikovat, ale zase tak jednoduche, ako si to
predstavujete to nie je. Ja by som pouzil budic fetu ako
specializovany obvod, alebo potom hladal nejaky logic level mosfet.
Dolezite je totiz to, aby ta hrana na gate bola bez zakmitov a
oscilacii, co vam cisty pin procesora da len velmi tazko, aj ked to da
+-20mA. A potom tie 3A spinaneho prudu Vam narobia neplechu aj v
procesore... Ale to sem nechcem pliest, pretoze medved a tunajsi
mudrci... Skuste si pozriet nieco z rodiny fdc658a. Mohol by Vam
vyhovovat, aj ked skusit ho bude musiet sam.

A.