Serial - ethernet

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Září 22 15:33:20 CEST 2012

Jak na to tak koukam, tak to udelam trochu jinak - vzhledem k tomu, ze o kus
vedle mi vzdycky bude stat bezici PC, tak to pripojim pres USB a v pripade
potreby pouziju nejaky SW prevodnik serial-ethernet, predpokladam, ze to je
reseni, ktere mi bude stacit.

(Ale jak si clovek pokeca, co? Zjistil jsem, ze u spousty dotazu je
nejdulezitejsi faze "formulovat myslenku", reseni vyleze vzapeti nejak samo
i bez toho, ze by do toho zasahl nekdo dalsi...)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 22, 2012 2:51 PM
Subject: Serial - ethernet

Zdravim,

nemate nekdo tip na neco podobneho X-Portu, jen za lidovejsi cenu? Chtel
bych dostat seriova data do ethernetu, ale trochu mi vadi cenovka u X-Portu
(tim spis, ze by to melo byt vicemene jen "na hrani"), zajimaly by mne tak
dva kousky. Rozmery prilis nehrajou roli, velikost zmineneho X-Portu by sice
byla idealni, ale v krabici je mista dost a zatim se rodi jen koncepce,
takze neni problem neco prizpusobit.

Jestli mate nekdo nejaky zajimavy tip, sem s nim - nejak posledni dobou
nestiham sledovat, co kdo kde vymyslel (nebo okopiroval a prodava :)

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina