Spinaci tranzistor 3A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 21 17:27:31 CEST 2012

Dobry den,

no ono to nie je az take jednoduche ako sa na prvy pohlad zda.
Carovanie zacina spinanou zatazou, pokracuje budenim a konci jednou s
dvoch schem spinania. Ak pojdete do hlbky, tak ta vasa zataz bude
mierne alebo zanedbatelne indukcna, co je sice pre nezasvateneho
blbost, ale pre povolanych nespochybnitelny fakt. Dalej su take rozne
kapacity, ktore tiez nie su zakreslene v schematickej znacke a
najvacsie schizofrenicke iluzie su v prostredi kde to pracuje. Zacina
to vsemocnou 50 a konci poslednym modelom wifiny. A to su len tie
viditelne, ktore viete dokazat. Iste vlastnosti ma aj spinacie medium,
ale tie si treba nastudovat a podla moznosti dohodobo, teda dlhsie ako
dlho, testovat a laborovat nad tym. Viete tie zakladne prvky su este
lahko pochopitelne a zvladnutelne ale polovodice uz vyzaduju istu
davku vzdelania na urovni a pochopit taku diodu je niekedy uz dost
problem, nehovorim o tranzistore a integrovanych obvodoch... No nic ja
uz budem koncit, aby ma zase neprehlasili tunajsi vzdelanci za blbca.

A.