Re: OT Střádač, was: kam to bolsevik privedl...

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 21 08:51:00 CEST 2012

A vlastne vidim, ze toto je odnoz vlakna, tak pardon - nebolo to
rozbitie vlakna, ale regulerne odclenenie novej temy. Tych odcleneni
je tu viacero, tak sa clovek tazko orientuje.

JULS SAV by nas s kopičom poslal kopiči :-) Tam sa riesia
podstatnejsie veci, napriklad... nic mi nepride na rozum.
Mimochodom, aku slovensku alternativu by si zvolil pre bit alebo byte?
Interface je medzitvar, to vsetci vieme, ale su tu taketo jazykove
zaludnosti. Záludnosti.
Postupná okrajova medzitvár, medzi spolčený obvod alebo postupný
nečasovy vysielač/prijímač uz mame, ale v MCU technike toho treba
pomenovat viac.

Dňa 21. septembra 2012 8:41,  <konfera na efton.sk> napísal/a: