Raspberry - zajimavosti

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Září 20 23:09:59 CEST 2012

On Wed, Sep 19, 2012 at 03:59:40PM +0200, RV wrote:
> Me ten Debian zatim moc rychlosti nepresvedcil...
>
> Ocekavam po zkusenostech s Androidem, ze to bude vyrazne jina kava.
> Zkousim ted android 4.0 RC2 na Eee 901 a beha to i proti linuxu
> neskutecne. Ja dotekac na android nijak nepotrebuju - tedy krome
> multitouch gest, ale bez tech se da obejit.
>
> Ale necham se prekvapit, zatim stejne neni cas.
>
> Radek Vicek

A jste si opravdu jisty, ze ten Android bude o hodne rychlejsi?
Nejak se mi to nechce zdat, anzto jede Android na linuxovem
jadre.

Mozna maximalne by mohl byt uspornejsi co se tyce vyuzivani pameti
a mozna by mohl lip umet s uzivatelskym prostredim (vyuzit 3D akceleraci
grafice karty), ale napr. pro server si moc neumim predstavit,
ze Android svedl fungovat o mnoho lepe, nez Debian...

Ale pokud budete mit nejake srovnani, tak se urcite podelte ;-)

Petr