OT: kam to bolsevik privedl...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 19:25:21 CEST 2012

Jo, to je přesně ono.

Přestože jsem jim už tehdy nevěřil, tak jsem nakonec (ano, jako ovce)
volil pro vstup.

I když by se mým negativním hlasem stejně nic nezměnilo...

Jsem pro nějakou spolupráci, ale na úrovni EHS cca v 70. - 80. letech,
ne ten bolševický diktát, co předvádějí dnes.

Jinými slovy: celní unie, volný obchod a pohyb osob, tím to ale končí.

Otázka ovšem je, co se od tradičně více či méně narudlé Evropy dalo
jiného čekat.

Mimo jiné velmi doporučuju knihu
http://www.kosmas.cz/knihy/107368/dvousecna-zbran/ - tam člověk dost
pochopí, i když je to o Americe...