OT: Ceska posta (bylo: Re: OT: kam to bolsevik privedl...)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Září 20 18:08:19 CEST 2012

Dobrý den,

vy jste si opakovaně stěžoval na nedoručení zásilky a vhození papírku. A právě
toto lze poměrně snadno řešit.

A budou to doručovat tak dlouho až to doručí. A pokud půjdu na poštu tak za
vedoucí, nikoliv do fronty.

Stanislav Šmejkal