OT: kam to bolsevik privedl...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 16:28:45 CEST 2012

Nikoliv. Byl jsem zvědav, zda si bolš cucne i přes poměrně malý přesah
proti tomu zoufalému limitu 22 ojro. Že je tolerance možná, popisuje
kolega Valuch.

Tuzemský bolši ovšem nezklamal.

K tomu se ještě přidala (už klasická) anabáze s vaším zaměstnavatelem...

Takže jsem to tady poměrně suše (na to jak jsem nsaranej) popsal včetně
toho, k čemu mě to vede.

Může to být vodítko, výstraha, nevímco i pro ostatní. Stejně tak to
můžou ignorovat, označil jsem to OT (i když se to týká spousty lidí odtud).

---
Jirka