OT: kam to bolsevik privedl...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 15:53:36 CEST 2012

Já doposud nemám na Ebay registraci (pravda, můj problém...), nicméně
jsem si pro sebe úmyslně vybral tu nejdražší verzi na DX s vírou, že by
akupack mohl být alespoň trochu kvalitní. Uvidíme...

Vysazeni nevysazeni, šmejdský je už ten limit 22,- ojro a zcela zapadá
do všeobecného tématu nazvaného bolševik. K tématu "celníci" se
vyjadřovala už bible...

---
Jirka