Civka/antena na DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 20 14:52:05 CEST 2012

No prave, ze to neni vubec malo. My ted vineme 24 zavitu dratu na
prumer asi 5cm.
Ale narazil jsem na tento kit: http://www.ti.com/tool/mrd2evm
kde maji antenu realizovanou na DPS nekolika malo zavity a tvari se (i
v schematu k tomuto kitu), ze to ma 47uH.
Nejak se mi moc nechce verit, ze by na takovou blbustku pouzivali
hodnevstvy DPS aby to nahonili:(

Kazdopadne diky, podivam se a spocitam
Marek