Vyvody soucastek (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Září 20 12:39:55 CEST 2012

>železo vhodné pro tyhle aplikace trpělo na mezikrystalovou korozi a

>vývod dokázal po pár ohnutích upadnout.

Neviem, z akého materiálu vyrábali niekedy vývody tranzistorov v SSSR ale
raz mi známy priniesol na opravu rádio Alpinist, ktoré mesiac po nákupe v
Leningrade prestalo hrať. Niečo v ňom hrkalo. Po otvorení to bolo jasné. Z
plošáku trčali len trojice drátkov a všetky tie typické sovietske
tranzistory podivných tvarov boli tesne pod systémom ulomené a kotúľali sa v
útrobách prijímača. Nikdy potom, ani predtým som sa s takým niečím
nestretol. Vyzeralo to, akoby to bolo odleptané. P.B.