Raspberry - zajimavosti

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Čtvrtek Září 20 12:01:31 CEST 2012

Cf. http://xkcd.com/937/

Tomas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, September 20, 2012 11:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: Raspberry - zajimavosti

On Thu, 20 Sep 2012, RV wrote:

> Jinak musim opravdu smeknout - ta portace androidu 4.0 na platformu
> x86 udelala mezi RC1 a RC2 velkej pokrok. Valna cast aplikaci na
> Google Play opravdu funguje i na x86. Navic uz to umi mountovat i
> externi disky. Rychlost je skvela. Na netbook je to parada. Musim jen
> nejak rozjet ten flash to je pravda.

Vyzkousel jsem par prohlizecu zadarmo a nakonec se jako pouzitelna ukazala
posledni verze Firefoxu. Tedy moc jsem toho nezkousel ale zaznamy kameroveho
serveru to prehralo a nejaka videa na webu taky.

Tohle je dalsi vec co mne na androidu vadi - je tam spousta aplikaci pro ten
samy ucel, ale jen malo z nich jsou opravdu dobre. I kdyz v hodnoceni maji
hodne hvezdicek - mne prijde ze kazdy hodnotitel zacina minimalne tremi i
kdyz je to nefunkcni soft :-)