Vyvody soucastek (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Čtvrtek Září 20 11:10:45 CEST 2012

Zase na druhou stranu, v čem jsou horší železné nebo niklové vývody
oproti měděným? U většiny součástek je jiná měrná vodivost materiálu
vývodů zanedbatelná. Mechanické vlastnosti jsou IMHO podobné, u železa
by mohla vadit koroze, ale když se elektronika dostane do vlhka až
mokra, tak rezavé nožičky asi nebudou ten hlavní problém.

P.K.