OT: dukaz pritomnosti metylalkoholu: -)

glajcpavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Září 20 08:29:01 CEST 2012

Zkouška na metyl se dělá pomocí Schiffova činidla. Někde bych našel i přesnej postup, ale vzhledem k tomu, že hlavní složka fuchsin není v každé drogerii je tento postup pro běžného amatéra neprůchodný. Při destilaci je lepší hlídat teplotu, resp. rychlost náběhu, mít na koloně deflegmátor a nebýt škrt a první frťan do kanálu.
Pavel Glajc