Opleteni koaxialu...

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Září 19 22:54:11 CEST 2012

ha tak to ste este 100 rokov za opicami. V modernych koaxialnych kabloch
sa nepouziva uz ani ocel. Kable ktore som teraz objednaval maju stredny
vodic celoplastovy :-)) Na nom nejakych 100 mikronov medi, vonkajsi
vodic hlinikova trubka
http://syscom.com.mx/imagenes/catalogo/FXL780/FXL780det.png
Napriek tomu ze maju vonkajsi priemer 30mm stoja okolo 2.50 Eura za
meter co je menej ako naozaj kvalitny kabel velkosti RG58. Su naozaj
dost dobre, pracuje sa s nimi ovela lepsie ako s celomedennymi. Novych
materialov sa netreba vzdy bat.
Na 50Hz do baraku by som ale hlinik nechcel :-)
b.