Alprextit

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Září 19 22:34:19 CEST 2012

Nic v zlom, ale mozno doplnim znalosti:
http://www.sluvis.wz.cz/chemie.html
Takze nabuduce namiesto MTL468 epsilon3, ktory mne az takou novinkou
nepride, lebo sme ho testovali v roku 88 na EF SVST a fungoval...
Ked sa clovek nevie vzdat letovania.

Len si neviem predstavit, ako vyrabate prepojovak do strukturky :-D

Robo

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 19, 2012 9:59 PM
Subject: Re: Alprextit

Nemyslím pro sebe (to je až sekundární), myslím samozřejmě pro
zákazníka. Také se naštěstí nezabývám výrobou (až na výjimky), natož
hromadnou.

Nikdy jsem nekonkuroval dumpingem, ale znalostmi, uměním a solidností.
Věřím, že to tak zůstane i do budoucna. Nejsem Číňan.
Já si nedokážu vzpomenout, jestli jsem za svou desítky let dodnes
trvající, velmi bohatou elektronickou praxi vůbec někdy krimpoval.