Alprextit

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 19 21:59:54 CEST 2012


Nemyslím pro sebe (to je až sekundární), myslím samozřejmě pro 
zákazníka. Také se naštěstí nezabývám výrobou (až na výjimky), natož 
hromadnou.

Nikdy jsem nekonkuroval dumpingem, ale znalostmi, uměním a solidností. 
Věřím, že to tak zůstane i do budoucna. Nejsem Číňan.

---
Jirka

> samosřejmě pro sebe si můžete dělat co chcete. Ale když si tím řemeslem
> máte vydělat, je otázka jestli zákazníka přesvědčíte o výhodách pájené
> super technologie - jestli to bude ochotný zaplatit. Krimpované spoje
> jsou veškeré kabeláže v autě a nepamatuju, že bych s tím měl někdy
> problémy. Když jsme ve škole probírali tehdy moderní ovíjené spoje,
> říkali nám že je to dlouhodobě spolehlivější než pájení. Dobrý ovíjený
> (nebo krimpovaný, lisovaný, svorkový...) spoj funguje na základě trvalé
> plastické deformace. Slisované plochy jsou plynotěsné, neoxiduje to.
> Pájený spoj (i s olovem) časem za desítky let rekrystalizuje.
>
> Anděl
>
> Dne 19.9.2012 21:35, Jirka napsal(a):
>>> U DPS by byl problem s pajenim...
>>
>> Ale to přece vůbec nevadí. Není třeba pájet, důležité je ušetřit.
>>
>>> Na vodu je asi levnejsi plast, ja bych to tak neresil, dnes je bezne
>>> omotani stineneho svazku plastovou naparenou folii s nekolika
>>> hlinikovymi dratky, stejne se dnes vsechno nacvakava tak co...
>>
>> Já si nedokážu vzpomenout, jestli jsem za svou desítky let dodnes
>> trvající, velmi bohatou elektronickou praxi vůbec někdy krimpoval.
>>
>> S prasárnou typu stínění napařeným plastem jsem se ještě nesetkal, to
>> by šlo okamžitě do koše.
>>
>> ---
>> Jirka



Další informace o konferenci Hw-list