Opleteni koaxialu...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 19 20:21:31 CEST 2012

Já nechci šmejd za 2,50 za metr a ty moje kabely pravděpodobně ani
nebyly. Netrpím úchylkou, že vše musí být za nesmyslně nízké ceny.

Hliník je dobře?

Proč se např. dělaly domovní rozvody z mědi (za 1. republiky), pak
přišel bolševik a dělaly se z hlíny, dnes se zase dělají z mědi?

Hlína se láme, oxiduje, nejde pájet, má horší vodivost...musím pokračovat?

Nebo už i jasné fyzikálně-mechanicko-elektrické záležitosti jsou
"relativní" a podléhají všeobecné zblbělosti?

---
Jirka