elektrokolo

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Září 19 12:46:04 CEST 2012

Tak to vůbec nekupujte. To je na ... no víte co. Já mám "plynovou" páčku a tempomat. S mým 250W motorem jezdím prakticky stále na plno a s nastaveným tempomatem. Je to pohoda. Pak se stačí dotknout brzdy a pohon se vypne.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Wednesday, September 19, 2012 12:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: elektrokolo

Dobrý den,

Ne. Na řidítkách je jenom jakýsi "cyklocomputer". Je vidět na druhém obrázku na http://www.cycler.cz/longwise-l2004f-mestska-elektricka-skladacka
Zapnutím toho cyklocomputeru se zapne i pohon. Jinak tam nikde nic není.
Ještě je u toho napsáno tohle, čemuž nerozumím:

Kolo má jednu úroveň asistence. Dodávané LCD panely mají funkčnost omezenou na nastavení velikosti kola, napětí a podsvícení displeje. Kromě toho orientačně měří aktuální rychlost, počet ujetých kilometrů a stav baterie. Ostatní funkce jsou funkční ve spojení s "torque sensorem". Toto kolo je opatřeno "speed sensorem". Omezená funkčnost LCD panelu je promítnuta do ceny kola a není možné jí reklamovat.

S pozdravem,

--

 Aleš Filip

 Kutná Hora