Elektroinstalace v dome

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 19 11:45:35 CEST 2012

Moja statistika hovori 50/50 (nie vlastna)
V kazdom pripade u malych rychlosti do 50km
je pas spolahlivym bezpecnostnym prvkom.
Bolsevika vsak nezaujima statistika ani bezpecnost
ale ako naplnit statnu pokladnu. A to je v pripade pasov, svetiel a podobnych
vyborny zdroj prijmu.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Tuesday, September 18, 2012 6:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektroinstalace v dome

Dne 18.9.2012 18:27, gatilo napsal(a):
>   18.9.2012, 18:23:33
>
> Sasu pamatuji, ale tuhle informaci ne. Ale i kdyby to byla pravda, tak
> je to stejne, jako z bezpecnostnimi pasy v aute. 100 lidi diky pasum
> prezije naraz do stromu, 101. uhori v prevracenym aute, proto ze je ve
> zmatku nedokaze rozepnou. I pres to je prinos pasu jednoznacny.
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

Statistika je ošidná věc.
Boural jsem jen jednou v životě, nebyl jsem připoutaný a díky tomu můžu psát tyhle řádky. Tramvaj mě nabrala do dveří u řidiče a náraz mě přehodil na sedadlo spolujezce. Kdyby mě na sedadle řidiče přidržely pásy, musel bych se vejít do škvíry cca 10 cm široké a Houdini rozhodně nejsem :-) Přesto se poutám, protože soudím, že svoji dávku štěstí/smůly jsem si už vybral.

JF